Sarem37 ilk ay Dr kontrolüne gittik sağlık ocağında yapılanların aynısını yaptı aşıya da sağlık ocağına gönderdi ben boşu boşuna 90 TL muayne ücreti ödemiş oldum 2. Ayda görüşürüz dedi ama gitmicem sağlık ocağına gidip hem gelişim kontrollerini hemde aşısını yaptırıp gelicem hem sağlık ocağı daha yakın bebek arabasıyla gidebilirim ama hastanemiz biraz uzak araçsız gitmemiz mümkün değil