Nessli Merhaba bişey sorucaktam ben bundan iki hafta önce sağlık ocağına gitmiştim hafif kaşıntı vardı bide koku vardı doktor fitil birde travazol krem verdi fitil iki gunluktu kullandım bitti kremid ebir hafta falan kullandım ama kremi nasıl kullanmalıyım içine surulmelimi kusura bakma böyle açık yazdım ama doğru kullandım mı acaba diye soruyorum cnkü hala tam geçmedi hafif bir koku var devam etsemmi kreme kokuya iyi gelir mi kaşıntı hiç yok suan