AysunCeysina Kizlar bu cuma karma zature aşisi icin hemsiremiz cagirdi saglik ocagina. Aşidan sonra ateş huzursuzluk oluyor mu birde sadece bir tane mi igne yapiyorlar ? Siz neler yaşadınız bu aşıdan sonra