Merhabalar şimdiden cevap veren herkese çok teşekkür ederim benim kızım üç buçuk aylık Eskişehir’de doğum yaptım iş nedeniyle Batmanda yaşıyoruz 20 günlükken Batman’a gittik bu arada doğumdan yaklaşık 2 ay sonra adet olmaya da başladım regl döneminde çok emmek istemedi kızım 1-2 gün içinde rutinimize döndük ancak geçen hafta hem aşı oldum hemde eşimin uzun süreli görevi olduğu için Eskişehir’e gelmek zorunda kaldık tabi bizi bırakma şansı da olmadı biz önce uçak sonra tren derken çok hırpalandık kızım uçakta çok huzursuzlandı asla söylendiği gibi rahat bir yolculuk değildi ve o günden sonra da ortada hiçbir sebep yokken emmeyi Bıraktı emzirmek istiyorum çığlık çığlığa ağlıyor biraz sakinleştirir bir daha deniyorum yine olmuyor benim gibi olup bu durumu atlatan var mı yardımcı olun lütfen bana ne yapacağımı şaşırdım kendimi yetersiz hissediyorum