Dün 3 te sibrisinege uyandim beni yesinler dedim oğlumda uzun kollu falan giydirdim yemezler diye dusundum ama hep yüzünü kafasını yemiş aptal sinek 😡🤬raid likit var onuda uykulu uykulu takmaya üşendim gece sabah yüzü 19 yerden isirilmis kasimayida öğrenmiş (11 aylik) ilaç kullanmak istemoyorum nasıl kalıntısını doğal yöntemle alabilirim varki bildiniz yöntem tisikkirler 😍