Benim bebeğimde yemiyor gazı olunca ama gaz olmayınca 100 cc ben genellikle 90 da vermeye çalışıyorum sabaha kadar sagmazsam göğsümü 2 sinden de 90 cc çıkıyor gün içinde de 60 cc ama ben mama ve süt veriyorum en son 5 kilo idi boya gitmişti birde ben öğün aralığını hep saat yaptım meğersem ben çok yediriyorum günde 11 13 kere ondan dolayı kusuyor kızım şimdi anladım ilk çocuğum tecrübesizim ve ben hep acikmadan doyurdum şimdi geceleri anne sütü ile mamayi karıştırıp veriyorum sabah 6 ya kadar uyuyor o zaman uyanıyor yiyor sagilmis sütüm varsa yoksa mama 3 4 saat rahat uyuyor yavrumu ben çok sisirmisim karnını ya okuduk moralim bozuldu ve iyi ki bu post açılmış teşekkür ederim sizlere