bbbccc bence 120 ml normal ama periyodu 2,5 saat yapabilirsiniz. Sadece süt ile beslemek en güzeli ama bende sağım yapıyorum. sağdığımızda yağ oranı az olan sulu süt geliyor, arkada kalan doyurucu denilen yağlı süt gelmediği için çok çabuk sindirip acıkıyorlar. Ben 3 saatte bir süt +mama veriyorum. Ama benim sütüm her seferinde 120 olmuyor şuan azaldı. Sizin yerinizde olsam saat aralığını azaltıp sadece sağılan sütü verirdim. Tek seferde 150 ml fazla gelir küçük midesine, bizlerde mide ağrısı yapacağı gbi onada yapacaktır