Merhaba kızlar oğlum 8 ay 2 günlük bu güne kadar ek gıda sürecinde internetten araştırarak ya da kendimce karışımlar hazırlayarak ilerledim kitap almayı hep düşündüm ama erteledim şu aralar sanki eksikliğini hissediyorum diş dönemi yorucu geçiyor galiba bu yüzden elimin altında ek gıda kitabı olsun istiyorum bugün ne yapsam demekten yoruldum galiba 😀 bu çocuk aç birak kendi yesin Acikinca yer kitapları içerik olarak yeterlimi sizce ya da kitaplardan bir tanesini mi almalıyım memnun kaldıniz mı bir de sanırım 1 yaşa kadarmiş içerisindeki tarifler