EsilaGizem Kızlar bebeğim 42 günlük 2 gündür öksürüyor ateş burun akıntısı hırıltı vs hiç bişey yok kuru oksuruk sağlık ocağına götürdüm ibramin şurup verdi sikişmadikca içirme dedi nasıl gecirebilirim tavsiyesi olan var mı 😔