Merhaba hanımlar, bebeğim 1 yaşında bir haftadır covid mişim ancak ben gece emzirirken üşüttüğümü düşündüm. Koku kaybı olunca test verdim ve pozitif çıktım ancak o zamana kadar bebeğimle maskesiz temas ettim. Şu an bebeğim iyi, bende de öksürük var sadece (baş ağrısı, halsizlik vs. Atlattım bir haftadır) Emzirdiğim için ilaç kullanamıyorum öksürüğü nasıl geçirdiniz acaba ne yapabilirim. Bilgisi olanlar, atlatanlar yardımcı olabilir mi? Teşekkürler şimdiden.