gizmii Dogru dusunuyorsunuz bence, ben emdigi icin sadece gece yatmadan evvel veriyorum. Ek gida da iyiydi aramiz ama su son 10 gundur falan hicbir sey yemek istemiyor. Normalde severek yedigi seyleri bile agzina surmuyor. Aciksin diye 3 4 saat emzirmeyip deniyorum ama yine de kar etmedi. Azi disleri cikiyor ondan mi diye dusunmk istyrm. Daha onceki dislerde rahattik ama…