pinar5595 Bebeğim üç gün önce 4 aylık oldu ben bu cuma yaptırmak istiyorum bir hafta geçince herhangi bir problem oluyor mu aşı için ? Ve de sağlık ocağı arıyor mu normalde aşı için
ikraninannesiii pinar5595 aramaları lazım benim hemşirem aradi ben de 1 hafta sonra gitmiştim bi nedenden dolayı
Leylaa_ pinar5595 Hayır tam 4 ay olunca yaptırmana gerek yok aile hekimi gün vermedi mi kızım 4ay5gunluk ayın 19 olAcak aşıları
Defne0111 pinar5595 biz tam 4 ay aşısında koronaydık 20 gün sonra yapıldı tabi ebemizle konuştuk arayıp sorun