AAsyaa https://www.hizliresim.com/ai1sajr ne olaki ? diş olma ihtimali var mı bebeğim 4 ay beş günlük
Oozzee AAsyaa o kistik bi şey oluyor, kendiliğinden olup geçiyor. Oğlumda da vardı, doktoru böyle bi şey söylemişti. Önemsiz bir şey ama diş değil..
Kaganozge AAsyaa bizde de 3. Aydan itibaren ortaya çıktı. Burada gördüm ki adı epstein incisi olarak geçiyor. Zararı veya acısı olmayan bir şeymiş diye bilgi edindim inşallah da öyledir ama doktorumuza sorma fırsatımız olmadı
Oozzee AAsyaa hayır yaa, öyle bir şey değil.. Hastalık-ağrı-acı yapan bir şey değil. Vücudun bi parçası gibi diyeyim. Kendiliğinden kayboluyor zamanla. 2 oğlumda da oldu.