tansu122 Kızlar günaydın, oğlum 4 aylık normalde emzirme sonrası meme dolar sertleşir ya 3-4 gündür olmuyor hep yumusak gögüslerim sütüm mü azalıyor sizce :(
1kralice tansu122 hayır artık bebeğine yetecek kadar süt üretimin başlamış göğsün terbiyelenmiş canım
tansu122 1kralice yaa böyle olunca artık öyle akma vs olmuyor o zaman içimi rahatlattınız teşekkür ederim🙏🏻