Merhabalar hanımlar oğlum dort gun sonra 4 ayina gircek ve bende hala tık yok cok korkuyorum ama bi yönden de yoktur diyorum prezervatif yoluyla korunduk dogum yaptıktan sonra 15 gun fln bi kanama oldu başka yok kızımda ayında hemen düzenli başlamıştı niye böyle oldu bilmiyorum stres yapınca fln da gecikir mi