AsilGulhan Kızlar bebegim çok kötü bogaz enfeksiyonu olmuş. Böyle olupta dogal evde ilaç dışında ne vermeliyim. Ihlamır ilaç kullanıyorm
ipekkizz AsilGulhan gecen ay biz olduk. Ben sadece atesi için calpol verdim baska birşey vermedim atlattık bir kaç güne. Sıcak şeyler iyi gelir heralde gecmiş olsun
AsilGulhan Canım çok midesini bulandırıyor herseyi reddettiği için zorlamamak için cabalıyorum umarım bizde atlatırız hemen