İkinci dozda bende de kol ağrısı ateş halsizlik eklem ağrısı olmuştu 24 saat sürdü oda. covid pozitif olduk bu arada iyiki aşı olmuşuz iyiki ailede aynı anda 20kişi covid olduk 17yaşında bi kuzenim bir tek aşısızdı o çok ağır geçirdi bizim sadece burun akıntısı birde sabah uyanınca hafif boğaz ağrısı oldu