incikusunannesi elli kuruş demişim yanlış olmuş daha küçük aslında kafasındaki nohut kadar kulağındaki biraz daha farklı. Kulağındaki doğuştan vardı ama kafasındaki sonradan çıktı sünnet ettirdik cok ağlamış igne olurken… doktor ondan olmustur dedi. Çocuk doktorumuz ilac falan da vermedi. Bilemedim ama şu an bende. Aslında yeğenimin alnında vardı 2 yaşına doğru baya silikleşti su an hiç yok gibi… sadece takip yapılmıştı ona.