Arkadaşlar sezeryan olup 3 sene üzerinden geçip tekrar hamile kalınca dikişlerin incelmesi nasıl oluyor. Ne demek oluyor bilginiz varmı acaba. Yeni duydum böyle bir şey başına gelen varmı. Normal yapan insanlar var sezeryandan sonra ne kadar beklediniz acaba