Yasoo96 Ya arkadaslar, sizin bebeginiz kac dk emiyor ortalama? Benim ki bazen 40-45dkyi buluyor.normal mi?yutkunma sesini takip etmedim ama aktif emerek geciyor bu sure. Sutum az mi geliyor acaba yoksa benim bebe mi istahli ? 🤷🏻♀️🤷🏻♀️😂
Robinim Yasoo96 başında da böyle miydi acaba ? Biz 14 günlüğüz 5 dakka emiyo bir iki dakka fazla olursa yüzü kızarıyo midesi bulanıyo ve kusuyo
fgnrcp2704 Yasoo96 çenesi çabuk yoruluyor o yüzden meme de kalma süresi uzuyor ☺️ benim oğlum da Cok emer öyle sever emmeyi sütünle alakalı öyle düşünme bir sonraki kontrolünde güzel kilo almışsa yetiyodur bende yetmiyo sanmıştım ama maşallah 1 ayda 2 buçuk kilo almıştı 😂
Yasoo96 senceumrumdam1 arkadasimla konusurken 15 dk emdigini soyledi ayni aydaki bebeginin. Bende sasirdim bizim seanslarin uzun surmesine. Dedm bende mi sorun var 😅😅😂 iyi bari sevindim tesekkurler 😘
Yasoo96 Ucansupurge aa. Acaba sutun kalitesiyle mi alakali? Yagli olmasiyla falan.okadar acemiyim ki ,herseyi sorun olarak algilayabilirim suan 🤭🤨
Ucansupurge Yasoo96 İnan hiç bilmiyorum ki canım benim sütüm baya yağlı birde tazyikli belki hızlı doyuyordur 🙄 ama gün geliyor huysuzlaniyor iki memeyi birden emiyor 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
OzlemDefne_ Yasoo96 canım benim sütün kalitesizi olur mu hiç. Ben de acemi anneyim şimdi 4 aylık kızım. Benim emzirmelerim de bastan öyleydi. Memede uyuyakalıyor minikler bizim kokumuza ihtiyaç duyuyorlat. İlk 3 ay zaten tentene temas cok daha önemli. Bebişin dünyaya alısırken senden o şekilde destek alıyor. Mutlu olmalısın bence en güzel zamanlar 🌸 gerçi her anı birbirinden güzel💜
Tugce Yasoo96 bebeğin mizacına bağlı. Çok yakında bebekle alakalı hiçbir konuda mantık aramayacaksın sen de 😅 sadece kriz olan şeylerin çözümünü arar hale geleceksin. Hani diyorlar ya kırkı çıksın düzelir. Düzelen bir şey yok sadece tahammülün artıyor
Tugce Robinim amanın o gaz. Sütünüz de bol demek ki maşallah 🧿 emzirmeden önce ve sonra gazını hep alın nolur uyuyor deyip almamazlık etmeyin sonra çok zor oluyor her şey
Yasoo96 Robinim ilk zamanlar 15 dk falandi. Hatta 15 dk da bir meme degis diyolardi. Diyordum zaten okadar suruyor, nasil degisicem diye😂 sonra uzadi sure iste 🤷🏻♀️
Yasoo96 OzlemDefne_ Sdcnk Fatos_tekeeva Tugce fgnrcp2704 Ya cok sagolun arkadaslar. Icimi rahatlattiniz. Acemi olunca cidden hep bi sorun ariyorum. Asiri da bilgi kirliligi var. bi oyle deniyor bi boyle. Simdi mutlu mesud emzirmeye devam edebilirim ❤️❤️😘😂
Fatos_tekeeva Yasoo96 değişebiliyor benim bebeğimde öyle 10_15 dk emerken bazen yarım saat bile emdiği oluyor şarıl şarıl sütun aktığını bilirim ona rağmen emdikten 10 dk sonra yine istiyor
Sdcnk Yasoo96 benimde ilk zamanlar 15 dk falan emerdi bebeğim..bir yerde okudum çocuklar 15-20 dakikanın 3-4 dakikasi sütü emermis geri kalanında memeyi emerek anneden duygu alirmis olumlu veya olumsuz 🙏 o yüzden sütüm az mı diye düşünme bırak istediği kadar emsin hem sarılık olma riski de azalır ilk etapta bu kadar güzel süre emmesi iyi bişey bence
Buss35 Yasoo96 ilk 3 ay uzun uzun emmeler olabilir. Bebekler çok kuvvetli çekemediği ve anne kokusunda uyumayı dinlenmeyi sevdiği için. Sonraki aylarda çenesi kuvvetlenir ve süre kısalır. Bebekten bebeğe değişebilir durum. Kilo alımı iyiyse doyuyor demektir kafanıza takmayın istediği kadar emzirin.
Duyulurum Yasoo96 bence güvende hissetmek için yapıyorlar benim oğlum da bir aylıkken 45 dk bazen de 1 saat memede kalırdı. Şimdi 14 aylık bazen 5 dk emiyor bırakıyor ama bazen daha yavaş emerek 20 dk falan öylece duruyor 😊
Yasoo96 Duyulurum yerim onun guven duygusunu 😂 problem yoksa sabaha kadar durabilir sikinti degil. Memelerim ona kurban olsun 😂