Kızlar iki aylık bebişim var Emziriyorum ayrıyetten mama veriyorum hiip mamasıKabız yaptığı için bıraktık Aptamile geçtik o da ilk haftalar çok iyiydi ikinci kutuda yine kabız olduk beş günde bir fitil sayesinde kaka yapabiliyor mamasını ayrıştırıp veriyorum zeytinyağ içiriyorum kekik suyu bile denedik gaz problemi biraz daha iyi ama alttan gaz çıkartırken ağlıyor bağırsakları düzenleyici güçlendirici bir damla bilen var mı ya da başka tavsiyesi olan hep fitil verip bağırsakların alışmasından korkuyorum acil tavsiyelerinizi bekliyorum yoksa yine fit ile başlayacağız