34Merve93 6.ayı dolan bebeğimin tek göğüsten emmesinden dolayı tam anlamıyla doymadıgını düşündüm sipariş verdim kullanan varmı kabızlık gibi sıkıntılar yapmaz insallah
Zeynep-mina12 34Merve93 ben bebeğim doğduğu ilk 10 gün kullandım memnundum kabızlık falan yapmadı bebeğimde mama reddi olduğu için bıraktın yiğenlerime abimler kullanıyor onlarda memnun
34Merve93 Keçi sütü inek sütünden daha iyi olduğu söyleniyor ama insanlar genelde aptamil bebelac gibi bilindik ürünleri alıyor