Bugün 14 gün oldu aynı sorun bizde de var on on beş dk emiyor bırakıyor yarı açken veriyorum çok bunalıyorum ben yapacağım bilmiyorum ağlamadan veriyorum ağlayınca bırakıyorum sağdığımı veriyorum ama hala alışmadı nasıl alışacak hiç bilmiyorum sağdığımı da kaşık biberonla veriyorum anne sütü biberonuyla