Kızlae merhaba bebegim 2 ay 9 günlük bugün doktora gittik kalça için şükür bişey çıkmadı bebegim her emmeden sonra kusuyo bazen kestirip bazen normal süt ama mutlaka azda olsa çıkıyo sadece anne sütü alıyor bu arada doktor bebelac thickener yazdı kendi sütünle ver dedi ama bebegim emdikten sonra mı verecem doyduktan sonra almaz ki nasıl yapacam biberonda tutmuyo sadece anne sütü aldıgı için kullanan varsa bana bir yardımcı olabilir mi.