Beyzaa12345 Bugün mecburen gidicem hiç yaptırmadım zaten bu yüzden sezaryen ile doğum yaptım. Yanma sebebiyle gidicem acır mı nasıl davranmalıyım üstümü tamamen açıyor muyum örtü oluyor mu
Deletedmom65802 Beyzaa12345 alttan komple soyunuyorsunuz. Üzerinize sonradan bi örtü örtüyorlar ama alttan komple açık oluyor belli belirsiz çok hafif bi ağrı oluyo ama korkmayın zaten ilk muayeneden sonra alışıyorsunuz mecburen 🙈☺️
Berenkooommmm Beyzaa12345 yok canım öyle çok acılı olmuyr sadece altınızı komple çıkartıyosunuz zaten 10 saniye sürüyor
Saniss Beyzaa12345 kendinizi kasmayın derin nefes alıp tavana bakın ya da gözlerinizi kapatın olmuş bitmiş oluyor
ebannezm Beyzaa12345 acımıyor canım 36. Haftadan sonra her hafts bakıldı. Darşık vardı. Sezaryan istemiyordum o yüzden açılma olacakmı diye bakıldı. Bende çok korkmuştum ama hiç korkma