Ekici35 Merhaba herkese. Ben adet oldum adetım bitti ama adet sancısı ve sırt sancım 4 gün oluyo bıtmedi karnımda şişmiş gbi hafıf neden olabılır acaba
lalbg Ekici35 ayaklarınızı üşüttüyseniz olur. Bazen bende de oluyo kışın bile çorap giymediğim için. Ama yine de bi kontrole gidin isterseniz.