Zeyno123 Kızlar yarın covid aşım var emziriyorum aşı vurulduktan sonra bebegimi emzirebilirim dimi 40 gunluguz
Temmuz2021 Zeyno123 Emzirebilirsiniz aşıdan sonra beklemenize gerek yok. Çocuk doktorumuz emzirmemi söylemişti. Antikor bebeğe geçsin diye. Aşı oldugumda 40 günlüktü
YigitiinAnnesii Zeyno123 banada ilk sütünü verme dediler sağ sonra ver dediler aşı oldum öyle yaptım bende
Nuraydmr Zeyno123 doktorum ilk gün sağ verme demişti ama tabi bilemiyorum her doktor farklı bir şey söylüyor.
Tugce Temmuz2021 doktor daha iyi bilir ama antikorun bebeğe geçmediği bilimsel literatürlere geçti bile.
elifmom2 Zeyno123 bende bir haftalıkken oldum aşımı ve emzirdim beklemedim yani hem bu aşı yani beklesekte vucudumuzdan hemen atılacak birşey değil emzirmeye devam edin benve
Zeyno123 elifmom2 tesekku4 ederim doktorumuza söyledim ben sen bilirsin dedi ister vurul ister vurulma ddi
Tugce Temmuz2021 yapılan araştırmalarda mevcut. Birçok kaynakta görebilirsiniz. aşı karşıtı değilim yalnızca son araştırmaların sonucunda böyle olduğunu söylüyorum. Hamile iken olunan aşının bebeğe antikor sağladığı saptanmış bu da literatüre böyle geçti mesela. https://www.google.com/amp/s/amp.dw.com/tr/ara%25C5%259Ft%25C4%25B1rma-mrna-a%25C5%259F%25C4%25B1s%25C4%25B1-anne-s%25C3%25BCt%25C3%25BC-%25C3%25BCzerinden-bebe%25C4%259Fe-ta%25C5%259F%25C4%25B1nm%25C4%25B1yor/a-58184951