Merhaba kızlar kızım 13 günlük ve son 3 gündür uyuyor 5-10 dk ağlayarak kalkıyor emiyor susuyur
Biogaia damla kullanıyoruz.
Ateşi yok
Gazi var gibi ama emin de olamıyorum tabi
Kucağımda yada meme de uyuyor. Bırakınca uyanıp ağlıyor bir önerisi olan var mı acaba