Ali123 üşütmüş olabilirsiniz. Sık idrara çıkma ya da idrar yapıldıktan sonra karın ağrısı bir gebelik belirtisi değil. Gebeliğin ilerleyen zamanlarinda mesaneye baskı olduğu için sık idrara çıkma yaşanıyor. Gebelik mi planliyordunuz? Yoksa sadece böyle olduğu için mi düşündünüz?