Haydinn Kızım bugün 3 ay 12 günlük oldu🤗 gece saat 11 buçukta yatırdım bu saat oldu ben kaldırıp besliyorum bıraksam uyurdu biraz daha hrralde normal mı bu kadar saat kesintisiz uyuması?
Haydinn Haydinn bi baktım bezi hala kuru çiş yapmamış gece boyunca normal mi acaba gün içinde çişli bezlerimiz var 2 saat sonra bu bez de epey ağır olur bazen yapıyor böyle çünkü
Belis1907 Haydinn bizde uc aylıgız ıkı saatte bır uyanıyoruz bosver elleme oh sende uyu dınlen uykuya hasretım bende 😂
Haydinn Belis1907 ay canım inşallah düzene girer de sen de dinlenebilirsin🤗 bişi soracaktım bezini açtım hiç çiş yapmamış acaba normal mi bi kere daha böyle olmuştu ama 2 saat sonra dolu bi bez almıştım altından kilo alımı gayet iyi gün içinde de çiş sorunumuz yok neden böyle oluyor acaba
Haydinn O_mer27 4 ay da yolculuk yapacağız atak matak yaşamayız inşallah bugüne kadar hiç yaşamadık sizinde en kısa zamanda geçer inşallah
Ysm2019 Haydinn ay ne güzel maşallah normal tabi nazar değmesin benimkide böyle uyusa keşke ama rüya öğünü yapabilirseniz uyandırmadan arada yapın :)
Haydinn Ysm2019 kilo alımı iyi olduğu için rahattım aslında yoksa kıyamıyorum hiç arada gece uyanınca besliyorum 🤗 birde sabah bezi çişli değildi normal mi acaba hiç yapmamış 11 de değiştirdim bezini
Belis1907 Haydinn normaldır canm sonucta uzun sure uykuda ve beslenme yapmıyor bazen benım bebıstede oluyor he gun boyu hıc yapmaz ozaman sıkıntı tabıde ıkı saat sonra ypıyor dıyorsun
Haydinn Deletedmom636262 canım eh meh yapıyordu zaten uyanacaktı😂 yoksa derin uyku da olsa kıyamazdım