Nesibe92 Mrtlh Rica ederim duzenli olarak yap canim faydasini görceksin Rabbim tez zamanda şifasıni versin insallah
Bedsssss Mrtlh bol bol enzirmen lazm canım Benimde bebegm altı günlükken sarilik oldu cnku hc emziremedm göğsüm açıyordu sonra sistu hiç emziremedum ama doktor bol bol emzirmeden geçirmezsin dha yükselir dedikçe ağlaya ağlaya emzirdim şükür bir haftaya yakın sürede atlattı oğlum
Umut_ebru13 Benim bebeğinde sarılık olmuştu her 20 dk bir emzirdim mama dahil vermedim 40 gün boyunca beyaz ışığın altında yatırdım ne sarı giydirdim nede giydim ondan sonra atlattık çok şükür ne hastaneye yatırdım ne bişey çok şükür kendim mücadele ettim