Seymaay Doğum yapalı 4 ay oldu bir aydan beri o kadar çok saçım dökülüyor ki kel kalacağım nerdeyse. Var mı önerebileceğiniz birşeyler ?
NilAsyaMom Seymaay 🤣 saç kalmadı kafamda inan ben de okıycm tavsiye olunca. Kızım 4 aylık. Fena durumlar
Funda80 Seymaay 4 ay önce doğum yaptım bende. Hamileyken hiç dökülmeyen saçlarım şimdi avuç avuç dökülüyor. Çocuğumun elinden bile saçımı topluyorum artık sırf bu yüzden kısacık kestirdim. Umarım biran önce biter bu dökülme 😑
Acemiannelerklububaskani Seymaay doktorum bana emzirme dönemi boyunca dökülmeye devam edeceğini ama sonra yeniden cıkacağını söylemisti herhangi bir önerisi olmadı ise yaramaz dedi😣
Eliffffffff Seymaay Benim doğumdan sonra 5 aya kadar çılgın gibi döküldü ama yokböyle dökülme ya duşta saçlarımı bi tarıyordum avcum saç doluyordu. Hiç düzelmeyecek sandım. Hiçbir şey kullanmadım geçer dediler geçmesini bekledim ve geçti. 10. Aydayız. Hiç dökülmüyor yerlerine yenisi çıktı. Eskisi kadar gür olmasa da kel değilim en azından 😀
Ariginannesi 6,5 aylık bebeğim doğumdan beri benimde saçlarım çok fazla dökülüyor 😟 Doktor tavsiyesiyle Supradyn Q10 kullanmaya başladım umarım faydasını görürüm 🤷🏻♀️
Kedidirokedi Seymaay malesef benimde öyle 4 ay oldu doğum yapalı son 2 haftadır inanılmaz dökülüyor regenesis max kullanıyorum ama bi faydası olmadı sanırım saçımıda kestirdim hala aynı