gece 10da kızımı yatırmadan önce hafif sıcak gelmişti ateşine baktım 37.1di. Dedim heralde hareketli diye böyle çıktı. Zaten ateş de sayılmıyor. Saat 03.30 gibi emmeye uyandı çocuk yanıyor 38.6 hiçbir hastalık belirtisi de yok. Hemen eşimi eczaneye gönderdim, o gelene kadar da ılkk duş aldırdım sonra dolven verdim bir saat önce ama tam düşmüş değil hala 37.3-37.5 korkumdan uyuyamıyorum. Bana bir akıl verin ne yapayım şaşırdım 19 aylık