Ben owli 1 tog uyku tulumu aldım. Çok memnunum. Şuan içine ince zıbınla giydiriyorum. Terleme üşüme olmuyor. Havalar soğuyunca içine alt üst bir pijama giydirerek kıllanmayı düşünüyorum. Birde lcw dan aldığım var ama o 2.5 tog çok kalın tam kışlık henüz kullanmadım. Owli’nin fiyatı biraz yüksek ama hak ediyor. Bir kere alıp uzun süre kullanırsınız kalıpları büyük oluyor.