Kızlar iyi geceler.
Az önce şunlar yaşandı. Kızım 13 aylık. Uyandı, mama içirdim . Tam yerine yatırdım ki kustu. Sadece içirdiğim mama çıktı. Ağladı sonra baktık ki ateşi var. Calpol ile düştü neyseki. O sırada kaka yaptı. Ne ishal ne de katı. Normal. Ama gece kaka yapmazdı hiç. Şimdi tekrar mama içip uyudu. Dr 15gün önce üstten 3 diş birden geliyor demişti. Bunların hepsinin sebebi diş mi sizce? Ateş kaka neyse ama kusma korkuttu. Çünkü kızımın kusma adeti yoktu. 😕