Aslizngnkck Leyla0613 doktorumuz kontrole gel de demedi sadece sarılığı için ilk başlarda acile kontrole gittim onun dışında şu gün gel demedi
Aslizngnkck Beyhanumut bizim çok geç düştü 13 günlükken düştü. Düştükten 1 2 gün sonra az kan geldi kenarından 2 kere
Beyhanumut Aslizngnkck çok ağlıyorumu peki doktor çok ağladığından öyle olur dedi bi götürün gösterin doktora