Merhabalar Emzırme ve devam sütüyle uykuda besleyebılıyorum Çok zorlanıyorum Uyanıyor tekrar uyutmaya çalış onunda dengesi şaşıyor Hemen uykuya da dalamıyor Var mı Öneriniz aynı durumu yaşayan varsa acil yardıma ihtiyacımız var 😔😔 Emme çok az uyandığı gıbı bırakıyor veremıyorum devam sütünü de 60 ml alıyor Emmedıgınde de ayni mıktar alıyor Mıde bulandırıyor 4 saatten önce de teklıf etmıyorum 90 120 arası alıyordu ıyıce düştü Napmalıyım 😢