nurikra01 Yeni doğum yapmis emziren bir anne bebeğini duzenli bi sekilde emziriyosa ve hic adet görmemise ilk 6 ay icinde gebe kalir mi ya da kalan var mi? Nette az cok arastirdim ilk 6 aydan sonra gebe kalmasin yuksektir diyor
1prens1prensess nurikra01 süt koruma muhabbeti diyosan korumuyor böyle bişi mümkün değil adet olmayabilirsiniz ama yinede gebe kalma ihtimaliniz var
Bebegimm1 nurikra01 ihtimal vardir 40 ciktiktan sonra kalanda var eger bebek dusunmuyorsaniz 2kat korunmaniz gerekli süt korur diye dusunuyorsaniz haplar vs ilaclar bile %100 korumuyorken süte de guvenmemek gerekli sutun korudugunu da ilk kez burda duydum.yumurtaliklariniz hala aktif