010719 ben kızıma uyguladığım şeyleri söylüyorum isterseniz yaparsınız.
öncelikle ateş demek vücudun mikroplarla savaşması demek. Zira siz savaşmasına izin vermezseniz bağışıklığı düşük bir insan yetiştirmiş olursunuz.
öncelikle ben 38,5 tan sonra müdahale ediyorum.
İlk olarak ılık duş
Sonra sarımsaklı zeytinyağı.
Biraz dinlendirip ayak altına sürüyoruz çorap giydiriyoruz sabaha kadar.
Artık ateşi 39,5 olduğunda salatalığı rendeliyorum suyunu şırınga ile çekip makattan içeri veriyorum. 45 dakika içerisinde ateşi düşüyor Elhamdülillah…