Nurhilal_avciii Arkadaşlar egzama olan yada bilgisi olan varmi? nasil geçiyor ne yapmak lazim ne kullanmam lazim yardimci olurmusunuz bebeğim çok kötü durumda
Emir123ali Nurhilal_avciii Öncelikle neye alerjisi var tetikleyen şeyi bulamazsan geçmez bulduktan sonra bol bol nemlendir Bepanthol sensiderm kaşıntı giderici kullanıyordum bizde mustela ve Bioderma bizde etki etmemişti alerji maması en büyük kurtarıjımız olmuştu
Birmelek_annesi Nurhilal_avciii alerji değilde egzamamız var linola duş jeli ve şampuan önerdi doktor bir gün sampuan la bir gün sade su ile duş aldırıyorum iyi geldi azda olsa çok ilaç aldık bir sürü doktora gittik 2sene de geçer dediler
Hcy Nurhilal_avciii doktorumuz kortizonlu kremle şurup vermişti. Birkaç kullanımda geçti. Ama biz neye alerjisi olduğunu biliyorduk ve bir daha hiç yedirmedim. Size de Allah acil şifalar versin 💐
Sulebaydir Birmelek_annesi instagramdan lokmanaktar_snmbrc sayfası var bir göz at izmirde isen dükkana git derim çok şükür bizimki oradaki karışımla geçti bebeklerin öncesi sonrası resmini paylaşıyor bizim bebeginde resimi var
Sulebaydir Nurhilal_avciii çok şükür kurtulduk 4 aydır bir sıkıntı olmadı 6 dr değiştik 3cu dr a gitmeden önce burada birisi önerdi guvenemedik en son 6 dr dan sonra dayanamadık siparis ettik keşke başta siparis verseydik dedik çok pişman olduk başta almadığımız a sivasta dr kalmadı en son o aktardan aldık çok şükür geçti