Bebeğim 3 ay 20 günlük hareketleri çok sınırlı henüz dönmedi eline birşey verince tutmuyor ayakalrinin üzerine basmıyor normal bebeklere göre kilolu acaba bu yüzden mi kızlar etrafimda bir sürü yaşıt bebek var ve bu saydıklarımin hepsini yapabiliyor kıyaslamak için değil ama endişe ediyorum ister istemez