cnnkrl Günaydın arkadaşlar. Süt arttırıcı damla almaya karar verdim. Galactago mu, bestlak mı alayım? Kullanan memnun kalan var mı? Bir de fiyatlarını da yazabilir misiniz? Şimdiden teşekkür ederim
Anne112 cnnkrl galactago almıştım ben 37 tl idi 2 ay önce. Şuan ne kadar bilmiyorum. Düzenli kullanmadım bir işe yarıyor mı bilemedim :)
Milasmom glerfiliz bende cok merak ettim simdi eczanede mi satılıyor nerden aldiniz. Hemen etkisini gösterdi mi?
eymeninannesibusra Ben galactago ve humana stil tea kullanıyorum düzenli kullaninca çok şükür iyi baya ikisini 70liraya aldım diğer damlayi bilmiyorum ama ise yariyosa onuda deneyebilirim