Emineg35 Mamayı yapıp içiremeyince oda sıcaklığında kaç saat bekliyor ? Bir yerde 2 saat bir yerde de 1 saat içinde verilmesi gerekiyor diye okudum.
2prematureannesi Emineg35 bildiğim kadarıyla mama yapıldıktan 1 saat içerisinde tüketilmesi lazım oğlum bebekken kaç biberon öyle çöpe gitti bilmiyorum
CekirdeksizLimon Emineg35 10 dkikaya soğuyo zaten. Soğumasa bile max yarım saat, sonrası çöp. Benimde çok dökmüşlüğüm var
asli87 Bence 1 saat zaten kokmaya başlıyor ben yarım saat geçtikten sonra atıyorum hem soğuyor hem de kokuyor gibime geliyo ısıtmıyorum hiç mamayı
Emineg35 2prematureannesi işte biraz önce 120lik içti bitirdi tekrar içecek gibi aranıyordu yaptım getirdim doyunca daldı iyice uykuya. Elimde kaldı mama. Dolaba koydum mecbur. Sabah veririm artık. Az buz da değil fiyatları kıyamıyor insan dökmeye
asli87 Emineg35 mama dolaba koyulmaz evet çok pahalı ama çocuğunuzdan kıymetli değil ısıtılmaz bile mama yapmayın bebeğinize dokunabilir
Emineg35 birtutamsac yaa dolapta bekletilir yazıyo ama benmari usulü ısıtılır diyo. Onu okuyunca koydum dolaba. Dökeyim o zaman içirmem tabiki. Teşekkür ederim 💐
Emineg35 asli87 yaa ben 24 saat dolapta bekletilir diye okudum ondan koymuştum. Dökerim tabiki içirmem. İyiki de sormuşum. Teşekkür ederim çok ❤️