Gulbhr-kbcn inanmıyorum… Kelimesi kelimesine aynı benim oğlum… 1 yaş 2 aylık. Bu kadar emen bebek olamaz diye isyanlardayim. Sadece yaşayan bilir. Asla yemek yemez , asla uyumaz , hep huysuz … Vitaminleri çok düşük çıktı doktor gece beslenmesini kesmemi söyledi günde 4 kez emsin dedi . 9 gün boyunca gece emzirmedim o 9 geceyi sana anlatamammm. En son geri verdim başa sardık. komple kesmeyi çok düşünüyorum bende bu sıralar. Hatta bugün formül mama aldık tabi bir gram içmedi … Ama bilmiyorum ya 😔 bu konu çok kanayan yaram