Canım eğer sadece anne sütü alıyorsa 10-15 gün kaka yapmaması normal,doktor versiyse biiey diyemem ama kabız değildir kakasını yaptığında sıvı yapıyorsa uzun süre yapmaması sorun değil.Makattan uyaran vermek uzun vadede çok büyük sorunlara yol açıyor bir süre sonra çocuk uyaransız kaka yapamıyor kısır döngüye giriyor olay