Ben bb kremini kullandım. Çok beğendim. Günlük güzel duruyor. Ama saç kremini
fenomenler aşırı övüyor ben hiç
beğenmedim. Onu saçıma sürmediğim zaman bildiğin çalı süpürgesi oluyordu saçım ve aşırı da dökülme oldu bende. Kullanmadım zaten bıraktım
cilt için
nemlendirici kremi de fena değil. Yağlı bir yapısı var
onun dışın da yüz için serumu var o da güZel yüzün nem ihtiyacını fazlasıyla karşılıyor