EnesEymen doktorum da çocuk cerrahı olan annem de , gittiğim tıp merkezi de, okuduğum araştırdığım makalelerde de hiç önerilmiyor diye bir şey denmiyor. Bebeğe Bir zararı olmadığı söyleniyor. Önerilmemesinin sebebi hormonlardan kaynaklı. Hamilelik döneminde kıllar dökülebiliyor ya da dökülmüşse tekrar çıkabiliyor. Lazer yapılırken bir anda hormonlardan sebep tekrar tüy çıkması olabilir. Öyle olursa lazer seanslarınız da bundan etkilenip uzar. Tek sebebi bu. Ancak herkeste aynı olacak diye bir şey yok. Ben böyle bir sorunla karşılaşmadım. Tüylerim aksine daha hızlı döküldü. Yeniden uzama, çıkma olmadı