ikizlerinannesi Kızlar ikizlerim 8 aylık ve geceleri uyandikları zaman sadece biberonunu ariyo yedigi yok aliskanlik olmuş artik sirf uykuya geçebilmek icin kullaniyolar bu durumu nasıl düzeltebilirim nasıl bıraktırabilirim fikri olan yardimci olursa cok sevinirim
Deletedmom277 ikizlerinannesi vermeyerek başka çözümü yok. 5 kere kalkıyorsa belki birinde verirsiniz ya da hiç vermezsiniz. Ninni söyleyip geri uyutmaya çalışın
FatmaKarahan ikizlerinannesi benmde ayni sorunum var :( gecen dr a gttik kizim 9 aylik gece mamalarini kes dedi.. daha mutlu daha istahli ve gelisimi daha iyi olurmus.. mizmizlanicak vermeyince ama 4. Gunde alisicak artik dedi.. bende kiyamiyorum nerden baslasam bilemedm :((
Deletedmom115 ikizlerinannesi Bende buna benzer bi post açmıştım 11 aylık geceleri emmek icin en az 4 5 mere kalkıyor ama bu alışkanlık dediginiz gibi bende azaltmaya karar verdim gece 1 kere emzirip diğer kalkmalarında emzik verip geri uyuttum. Sonra 1 kere emzirmeyi de kaldırdım belki çok huysuz olursa sabaha karşı bir kere meme veririm o kadar şuan geceleri en fazla 1 kere kalkıyor çok şükür.
Arsem ikizlerinannesi bende aynı durumdayım bazen içiyor bazen içmiyor 8 aylık her kalktığında biberon vermessem uyumuyor geri
ikizlerinannesi FatmaKarahan kesinlikle gece besleniyo gunduzde ayni ek gıdayi vs istemiyo benimkiler ve gece cok kalitesiz uyku uyuyolar malesef 😞
ikizlerinannesi Seraap27 kuzum benimkiler emzik kullaniyodu ama 6 ayda kendi istekleriyle biraktilar simdide ögürüp almiyolar 😐