Bebeğim 1 yaşına girdi. bugüne dek pişik bile yaşamamıştık. yediğine içtiğine çok dikkat etmeme rağmen kaka yaparken ıkınıyor, ağlıyor. Popo deliğinin yan kısımlarında minik kanamalar gördüm 😢 hametan, troycd ve kantaron yağı kullandım. Zeytinyağ tükettiriyorum. Popo arasında pişik gibi kızarıklık da var. Bez bekletmiyorum bile.
sizce pişik mi çatlak mı? Doktora gidene kadar kafayı yerim ben canı yanıyor yavrumun😢
ne yapabilirim? Nette kendiliğinden geçer birkaç haftaya yazıyor. Lütfen yazın