Süt yapsın diye içiyordum bebegimin bagırsak hareketlerinden dolayı doktor ona surubunu verdi brbrpim 4buçuk aylık internette bu ilaçla ilgili kötü bilgiler var ama doktor bu riski alır mıydı sizce kafam cok karışık bende hapını içtim sütüm artsın diye3ay simdi bıraktım ama korkuyorum bebeğime surubu verirken